سلام و درود به همه تون

دانش آموز سال یازدهم هستم رشته ریاضی و فیزیک، زیاد درس خون نبودم .سال پیش رو هم با 18.5 قبول شدم امسال از اول مهر جرقه زیاد درس خوندن توی ذهنم خورد و شروع کردم از همون روز اول مهر درس خوندن ، اما یه مشکلی که دارم اینه که معمولا صدا توی خونه ما خیلی زیاده با اینکه اتاق دارم ولی بازم خواهر کوچیک ترم خونه رو میذاره رو سرش،  چیزی هم نمیشه گفت بهش بچه ست ! 

میخواستم راهکاری سراغ نداره که دیگه صدایی نشنویم ؟ یعنی صدایی شنیده نشه ، اگه بلدید بگید خیلی ممنون میشم . 

کتابخونه رو هم نگید چون خودم بعضی روز ها میرم ولی خب آدم که همیشه نمیتونه بخوابه تو کتاب خونه . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) مدرسه خانواده برتر (۲۳ مطلب مشابه)