سلام

پسری هستم ۱۹ ساله ، وضعیت سربازیم به صورت اشتغال به تحصیله ، من فنّ خاصی بلد نیستم ، چون نمیخوام خودم وارد کار بشم ، ولی من و پدرم قصد سرمایه گذاری در یک کشور مناسب ( حالا نه آلمان و انگلیس ) داریم ، سرمایه ما حدود ۲۰۰ میلیونه و پدرم نمیخواد همه دارایی شو به کار ببنده ، چون شاید اصلا شکست خوردیم !

من کسی رو ندارم باهاش مشورت کنم ، یعنی دور و بریام هم خیلی اطلاعات ندارن ، خواستم دو تا سوال بپرسم ؛

سوال اول اینکه کدوم کشور برای مهاجرت و سرمایه گذاری مناسبه ؟

مثلا گرجستان - سنگاپور - بلژیک ...

گر چه این سه کشور به هم ربطی ندارن خواستم از هر طیف مثال زده باشم

سوال دوم هم اینکه من برای مشاوره در این باره به کجا باید رجوع کنم ؟

بنده مسلط به زبان انگلیسی هستم و امسال هم دانشگاه نمیرم ، میدونم تصمیمی که داریم می گیریم حساس و ریسک پذیره به همین جهت ، برای اینکه سرمون کلاه نره میخوام از هر جا شده اطلاعات کسب کنم

سپاس از لطف شما دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)