سلام

یه سوال داشتم که خیلی ذهن من رو دگیر کرده ...

من توی دانشگاه فرهنگیان قبول شدم ، رشته آموزش عربی ... سوالم اینه که کار دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تضمین شده است ؟ یعنی حتما ما استخدام آموزش پرورش هستیم ، قضیه اش چیه کسی کامل در جریانه ؟ یعنی ما به هیچ وجه بیکار نمیشیم ؟

یعنی تو این بحران بیکاری، دانشگاه فرهنگیان جزیزه امن ثبات هست ؟ امسال در رشته نظری نزدیک 25 هزار نفر قبول شدن برن فرهنگیان ، هر سال تقریبا یه ذره کمتر میانگین بگیرم 17 هزار نفر میگیرن ، من نمیدونم یعنی این ها همه استخدام هستن ؟ کسی که در جریان هستن توضیح بدن خواهش می کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه) تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه)