سلام دوستان

من حدود 6 ماه پیش دچار ریزش موی شدیدی شدم و  از طریق همین وبلاگ که به یکی از کاربران برای این مشکل شامپوی ماینوکسیدیل پیشنهاد شده منم همین شامپو رو استفاده کردم و الان خیلی بهتر شده اما یه مشکل عجیب پیدا کردم و این که موهام به محض عرق کردن یا حتی بعد اینکه از حمام بیام و کامل خشک نباشه و ببندمش بوی خیلی بدی میگیره .

خیلی اذیت میشم نمیدونم عوارض جانبی مصرف این شامپو میتونه باشه یا ربطی نداره. ضمنا متاسفانه در 40 سالگی یائسگی زود رس پیدا کردم و کلا سیستم بدنم به هم ریخته مخصوصا گر گرفتگی .

دوستان اگر تجربه ای دارن یا شامپویی میشناسن که بوی خوب و ماندگاری داشته باشه ممنون میشم معرفی کنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه)