با سلام

یه سوال دارم:

من دختری 25 ساله هستم با مدرک کارشناسی. تازه استخدام شدم و چند روز پیش فهمیدم ارشد هم قبول شدم. به تازگی یه آقایی پیام دادن برای خواستگاری. یه روز خواهرش اومد خونمون و درمورد شرایطشون باا خانوادم صحبت کرد.

این آقا 29 سالشه . استخدام پیمانی و تو محل کارش و بیرون محل کار بدلیل ارباب رجوع زیادی که داره اکثرا میشناسنش. چیزی که ازش شنیدم همه ازش تعریف می کنن. آدم مذهبی و با خدا. فقط لابلای حرفای خواهرش چند تا جمله بود که میخواستم دوستان نظر بدن.اولا آقا گفتن مهریه 14 سکه باشه تا عقدمون رو بیت رهبری انجام بدیم.دوما ایشون با عروسی گرفتن مخالف هستند. میخوان مجلسش.ن مداحی و .. باشه. من تو یه پست در مورد اینجور عروسی ها شنیده بودم اما تو خانواده ما عروسی رسمه و تابحال همچین چیزی رسم نیست. بعلاوه من خودم یه دختر معمولیم . میترسم نتونم با شرایط ایشون بسازم.

فردا هم قراره بیان خونمون. من چی بپرسم؟اگه کسی تجربه ای داره راهنماییم کنه و خیلی استرس دارم. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)