سلام من یک سوال دارم

من می خوام ماشین بخرم بین 30 تا 55 میلیون می خوام قیمتش باشه ولی متاسفانه سر رشته ای ندارم از ماشین ها . تا حالا فقط ایران خودرو رفتم مدل جدید دنا بود که واقعا قشنگ بود فقط مشکلش موتور ایرانیش بود .

 h30 بود که بدنش چینی بود ولی موتورش ژاپنی بود. 207 هم بود که خوب به نظرم خیلی شبیه 206 بود فقط چراغ گذاشته بودن روش ولی خوب فکرر کنم چون شبیه 206 و 206 شناخته شده تر شاید امن تر باشه خریدش . کلا گیجم می شه به من یک یاری بدید در مورد ماشین ها .


خرید خودرو:

با 12 میلیون پراید بخرم یا mvm110

راهنمایی درباره خرید mvm110

با 19 میلیون، پراید 132 بخرم یا تیبا؟

راهنمایی در مورد خرید خودرو در محدوده ی قیمت 30 تا 55 میلیون

p>خرید خودرو با گرفتن وام بدون سپرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید خودرو (۲۰ مطلب مشابه)