سلام

من دختری هستم نزدیک به ۳۰ ساله . لیسانس عمران دارم و بیکارم . نیاز به کار دارم هم برای سرگرمی هم درآمد.. هنری هم که بلدم یکم خیاطیه ، نه اونقدر که حرفه ای باشم و مشتری قبول کنم.

علاقه ای به کار کردن در بیرون منزل هم ندارم تو محیطی که آقا باشه احساس آرامش نمیکنم، محیط کاملا خانومانه هم پیدا نکردم که دوسش داشته باشم. تو یه شهر بزرگم زندگی میکنم شاید برای نظر دادن لازم باشه. این توصیفات خودم و شرایطم.. و حالا سوالم ممنون میشم پیشنهاداتون رو برای یه کار خوب تو منزل و البته بدون سرمایه بدونم. بدون سرمایه چون هیچی ندارم بذارم براش و از کسی هم نمیتونم کمک بگیرم.

خودم به دوخت سرویس آشپزخونه مثل دستکش و پیشبند و دم کنی و ... فکر کردم ولی نمیدونم چطوری بفروشمش و بازاریابیم اگه منفی نباشه در حد صفره، خیلیم خجالتیم، اگه پیشنهادی برام دارین خوشحال میشم بدونم،

ممنون از همتون دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)