سلام

من یه سوال داشتم که پاسخ خانم‌ها خیلی برام مهمه . من پسری هستم که چند ساله قصد ازدواج دارم. یکی از دوستان پدرم چند وقت پیش با خانوادشون برای اولین بار به خونه‌ی ما اومدن. این آقا یه دختر در سن ازدواج داشتن که همدیگه رو قبلا ندیده بودیم و حقیقتش من از این خانم خوشم اومد و به خانوادم گفتم که به خواستگاری این خانوم برن و اقدام کنند.

این خانوم ظاهرا دختر نجیب و باحیایی هستند و من هم تا حالا اهل دوست‌ دختر و این چیزها نبودم. سوال من اینه که دخترها وقتی بفهمن یه پسری با یک نگاه ازشون خوشش اومده و به مادرش درخواست خواستگاری داده چه احساسی پیدا می‌کنند؟

شما دخترها وقتی یه پسر برای اولین بار شما رو ببینه و با خانوادش ( و به درخواست خود پسر ) برای خواستگاریتون بیاد چه حسی به اون پسر دارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)