سلام

من چند روزیه نامزد کردم و قراره اگر خدا بخواد تا یک ماه دیگه عقد کنیم. نامزدم عینک میزنه و این مسئله برای من اصلا اهمیت نداره اما پدرم اصرار میکنه که چرا ازش سوال نکردی نمره ی عینکش چنده نکنه یه وقت کور بشه!!! الانم فقط در حد تلفن و پیامک با نامزدم ارتباط دارم پدرم میگه حتما باید ازش نمره رو بپرسی اصلا بش بگو بابام گفته نمره عینکت چنده؟؟!!!!

به خدا خجالت میکشم این سوال مسخره رو ازش بپرسم میترسم ازم ناراحت بشه،چکار کنم؟

بابامو چطور راضی کنم که نپرسم یا اگر بپرسم چطوری بپرسم؟

آخه خدا کی تا حالا عینکی بوده و کور شده خدایا ما رو هدایت کن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)