سلام
یه سوال خیلی خاص و خصوصی دارم که گاهی خیلی درگیرم میکنه . من یه پسرم که الان وقت ازدواجمه و میخوام برم خواستگاری یه دختر خانومی که تا حد زیادی با هم آشناییم . خدا رو شکر از نظر ظاهر و اخلاق هر دو خوبیم . اما من یه مشکل خیلی خصوصی دارم که نمیدونم تو دوران خواستگاری به طرف بگم یا نه . آلت من مقداری انحراف داره!
میدونم مال خیلیا اینطوریه, راه درمانش هم فقط جراحی زیباییه که اونم چون ممکنه ضرر داشته باشه اصلا سمتش نمیرم, آخه من کاملا سالمم فقط ظاهر آلتم یه مقدار انحراف داره.
نه اونقدر زیاده که مطمئن باشم واسه رابطه جنسی مشکل ایجاد میکنه و نه اونقدر کمه که بشه نادیده گرفتش. تا حالا تجربه دخول نداشته ام.
نظر دکتر متخصص هم این بوده که تا ازدواج نکنی نمیشه پیش بینی کرد که آیا به مشکل برمیخوری یا نه! واسه همینم تو یه برزخ عجیبی افتادم!
سوالم یکی اینه که آیا این موضوعو قبل عقد مطرح کنم یا نه؟ و اگه مطرح کنم, چرا و چه زمانی اینکارو بکنم؟

سوال دومم اینه که واسه خانوما این موضوع چقدر مهمه ؟ یه خانوم مجرد انتظار داره طرفش بهش بگه این مساله رو؟

مرتبط:

چگونه مشکل کجی آلتم رو بر طرف کنم؟

آلتم در حالت نعوظ 45 درجه انحراف داره

رفع انحراف آلت بدون جراحی

انحراف اندام ج مرد بعد از ازدواج مشکل زاست؟


مرتبط با مسائل جنسی در خواستگاری:

چطور بحث مسائل جنسی رو با خواستگارم مطرح کنم که بد نباشه؟

مردان کم مو، میل جنسی پایینی دارن؟

چگونگی تشخیص دیدگاه خواستگار در مورد مسائل جنسی

دخترها چطور میتونن متوجه بشن که خواستگارشون مشکل جنسی داره یا نه؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

با چه ادبیاتی در خواستگاری در مورد مسائل جنسی حرف بزنم؟

راه تشخیص نرمال بودن خواستگار از لحاظ جنسی

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تجربیات شما در مورد سوالات جنسی در جلسه خواستگاری

میخوام انتظارات جنسیم رو تو جلسات آخر خواستگاری مطرح کنم

خواستگار رو با سوال جنسی محک نزن

چگونگی بحث در مورد مسائل جنسی قبل از عقد

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

روش درست طرح مسائل جنسی در خواستگاری از نظر دختران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)