سلام دوستان

من یک عدد دانشجو معلم هستم، که ان شاء الله سال بعد مشغول به تدریس میشم، از انجایی که درامد معلمان ناچیز است، و نمیشود ( به سختی میشود ) خانواده را اداره کرد، بنده برای کسب درامد بیشتر ایده ای به ذهنم رسیده .

اینکه از بانک ها وام بگیرم و دوباره اون وام را دست نخورده در بانک سپرده گذاری کنم تا سودش را دریافت کنم و با سودش اقساطش را بپردازم تا پس از پایان قسط بندی ان پول از آن من شود.

حال سوالی از شما دوستان دارم، اینکه من از چه بانکی وام بگیرم و در کدام بانک سپرده گذاری کنم؟

در ضمن پدرم هم یک معلم بارنشسته هستن و دارای حکم کارگزینی که هیچ بدهی یا چک برگشتی در بانک ندارند و در ضمن ما دو سند ملکی هم داریم که ارزش هر کدام حداقل 250 میلیون است. سند ها ازاد هستن ( یعنی میتونیم با گرو گذاشتن سند خونه هم وام بگیریم ) .

با توجه به شرایط بالا چه وام هایی با درصد اندک از کدام بانک ها رو به ما پیشنهاد میکنید، لطفا شرایط وام رو هم اگه خودتون گرفتید ذکر بفرمایید و مثلا بگید که فلان بانک با فلان شرایط فلان قدر وام میده بازپرداختشم فلانه که طی فلان ماه تموم میشه .

امیدوارم سرتون رو درد نیاورده باشم و بنده رو از راهنمایی هاتون دریغ مفرمایید .

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)