وقتی دوران قاعدگی خانمی شروع میشه شاید بشه گفت اولین کسی که ممکنه ناراحت بشه شوهر اون خانم هستش . چون باید حدود بیش از یک هفته قید آمیزش مهبلی رو بزنه . مخصوصا وقتی که این دوران زودتر از موقع مقرر شروع بشه  .
یکی از تفاوت های لذت جنسی در قالب ازدواج و بی بندوباری اینه که در ازدواج ماهی یک بار زن و شوهر از لذت جنسی ( آمیزش مهبلی ) اجباراً محروم میشن . از طرف دیگه آمیزش از راه مقعد هم که مشکلات و مضرات خودش رو داره . بنابراین زن و شوهر بیش از یک هفته از آمیزش محروم میشن . به نظر شما این اتفاق چه پیام هایی می تونه داشته باشه ؟
به نظر من ؛
گاهی باید خود دار بود . نباید به بهانه ی این که یه نیاز جزئی احساس میشه اقدام به برقراری رابطه جنسی کرد که نتیجه ی اون یه لذت سطحی جنسی باشه که ارزش زحمتی رو که برای غسل می کشید نداشته باشه !
شاید قاعدگی برای اینه که جلوی زیاده روی در آمیزش گرفته بشه ! تا اجبارا دو طرف یه استراحتی به خودشون بدن ! حالا گفتند حلاله ، نگفتند که خودکشی کنید !
یا شاید هم برای اینه که زن و شوهر مجبور بشن یادی از دوران عقد بکنن که بدون دخول از هم لذت می بردند . شاید یه فرصتی باشه برای دوره ی اطلاعات جنسی که زن و شوهر از هم دارند . خدا رو چه دیدید شاید نکات جدیدی یاد گرفتید . شاید با نوع جدیدی از ماساژها یا لمس های جنسی آشنا شدید .
از لحاظ عاطفی هم دوران حساسی هستش . از یه طرف زن به خاطر تغییراتی که توی بدنش ایجاد میشه کم حوصله تر و حساس تر میشه و نیاز به توجه بیشتری از جانب شوهر داره . نکنه شوهر با شروع این دوران محبت ها رو کنار بذاره و با تمام شدن این دوران ، دوباره محبت کردن ها از سر گرفته بشه ! اگه این طور باشه ممکنه خانم ها فکر کنن که برای شوهر فقط یه ابزار لذت دهی هستند !
این دوران فرصت خوبیه که زن و شوهر بفهمن می تونن بدون امید داشتن به رابطه جنسی به همدیگه محبت کنن یا نه ؟
آیا با شروع دوران قاعدگی ، محبت ها ، در آغوش گرفتن ها ، بوسه ها ، قربون صدقه رفتن ها و ... قطع میشه یا ادامه پیدا می کنه ؟
آیا شوهر باز هم شوخی های گاه و بی گاه جنسی رو ادامه میده یا نه ؟
بیشتر میشه گفت دوران قاعدگی دورانی برای امتحان مردهاست . آقایون نکنه شما جزء اون دسته از آقایون کم تحمل باشید که به خاطر همین چند روز ، فیلشون یا هندوستان میکنه . بترسید از آه زن اول ! اگه دوران پریود هر دو زن تقریبا همزمان بود چی ؟
پیشنهاد می کنم به فکر راه دررو نباشید . در دوران پریود صبر داشته باشید . ببینید چی میشه ؟! مطمئن باشید پشیمون نمیشید !

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه)