با سلام خدمت همه ی دوستان
میخواستم طریقه ی حذف  کامل برنامه ی واتساپ از گوشیم و هم اینکه میخوام به طور کلی از لیست مخاطبین خودم حذف بشم .
یعنی دیگه منو توی لیست مخاطبان برنامه ی واتساپشون نبینن . خودم چندین بار توی اینترنت سرچ کردم و انجام دادم اما بازهم توی لیستشون بودم .
ازتون خواهش میکنم اگه هر کسی میتونه منو مرحله به مرحله راهنمایی کنه . چون خیلی به جواباتون احتیاج دارم . ممنون میشم منو راهنمایی کنید .

مرتبط:

سوال در مورد امنیت واتس اپ در مورد پیدا کردن شماره

عیب وایبر و واتس آپ دقیقا چیه؟

وایبر ، واتس و تلگرام رو حذف کنید

پیام های واتس اپ با تاخیر چند ساعته از گوشیم ارسال میشه

نمایش شماره در واتس اپ کسانی که شماره ما رو ندارند

ابعاد مختلف واتس اپ که شاید دیگران از آن بی اطلاع هستند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سوالات رایانه ای (۳۰ مطلب مشابه)