سلام خدمت همه ی کاربران عزیز سایت من خودم یکی از کاربران تا حدودی فعال سایت هستم امسال کنکور دادم و خواستم یک مشاوره با کاربران سایت داشته باشم رتبم نمی دونم چی بگم خوب بود یا بد   شد 1800 منطقه دو ( رشته ریاضی فیزیک ) اهل شهرستان نوشهر مازندران هستم خیلی دلم می خواست که برق مخابرات یکی از دانشگاه های تهران بخونم ولی کاملا لب مرزم یعنی پارسال آخرین نفری که برق یکی از دانشگاه های تهران قبول شده رتبش دقیقا دور و ور رتبه من بود البته شبانه صد در صد قبولم حالا موندم سر دو راهی نمی دونم شبانه تهرانو اول بزنم یا روزانه شهرستان نزدیکمون بابل رو که اونم دانشگاه قوی هستش  از خیلی ها شنیدم مدرک دانشگاه های تهران معتبرتره و کار راحت تر پیدا میشه و از اینجور حرفا به نظر شما کدومو انتخاب کنم فقط رشته برق مخابراتو دوست دارم و به راحتی دانشگاه بابل قبول میشم ولی روزانه تهران احتمالش پنجاه پنجاه هستش کار خدارو می بینی اگه صدتا بالاتر بودم راحت روزانه برق شهید بهشتی قبول می شدم ولی بدشانسی آوردم یه چیز دیگه ای هست اونم اینه که دانشگاه بابل برق تا سه هزار بر می داره اونوقت تا حدودی احساس می کنم تلاشم برای کسب رتبه خوب بی نتیجه بوده خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنید 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)