سلام دوستای عزیز

یه سوال  ممنون میشم اگر آقایون به این سوال من جواب بدن....

وقتی یه آقا به همسرش میگه دوست دارم.. خب همسرش این جمله رو خیلی دوست داره و بش انرژی میده آیا اگه اون خانم هم به شوهرش همین جمله رو بگه شما آقایون هم انرژی میگیرید؟؟؟ یا اصلا این جمله رو دوست دارید از خانمتون بشنوید؟؟ یا گفتن و نگفتنش به حال شما فرقی نمیکنه ؟؟ دوست دارید خانمتون چه جوری به شما ابراز علاقه کنه؟


پاسخ :

سلام

بذارید نظرم رو با یادآوری یه نکته در مورد جمله ی سحر آمیز دوست دارم بیان کنم .

معمولا خانم ها دوست دارند این جمله رو از شوهرشون بشنوند . آن چنان نیازی به یه فضای رمانتیک و شاعرانه نیست . وقتی خانم توی آشپزخونه مشغوله ، اگه شوهرشون داد بزنه ، خانم خیلی دوست دارم ، کم و بیش روی اون اثر میذاره . حالا اگه مرد یه فضای رمانتیک فراهم کنه یا در موقعیتی خاص این جمله رو به خانمش بگه ، ممکنه اشک خانم از خوشحالی جاری بشه .

بعضی از آقایون اینو نمی دونن یا اثرش رو باور ندارن یا ... ، به هر حال به صورت زبانی جمله دوست دارم رو به خانمشون نمیگن . شاید بشه گفت اکثر آقایون ، دوست دارم رو سعی می کنن با عمل نشون بدن . مثلا برای این که به خانمش بگه بهت علاقه دارم ، یه کاری رو براش انجام میده . 

اگه یه وقتی خانم گله کنه که چرا بهم ابراز علاقه نمی کنی ، معمولا میگن من این همه کار برات انجام میدم ، فلان کار رو کردم و ... ! از نظر آقایون انجام کارهای محبت آمیز یعنی دوست دارم . خرید هدیه یعنی دوست دارم ، تحمل فشار کار بیرون از خونه یعنی دوست دارم . کمک در کارهای منزل یعنی دوست دارم و ... .

بنابراین اگه شما ( خانم ها ) می خواید به شوهرتون بگید دوست دارم ، یه کاری براش بکنید . دقیقا مثل خودش . شاید اغراق باشه ، ولی اگه زبانی بهش بگید دوست دارم ، اتفاق خاصی در وجودش نمی افته ! هورمونی ترشح نمیشه ! ممکنه در جواب بهتون بگه ، منم همین طور !!! خب که چی ؟! دوستم داری ؟ باشه دوستم داشته باش !

ولی اگه شما بیاید یه عمل محبت آمیز انجام بدید ، خوش به حالش میشه ! در حین انجام اون عمل جمله دوست دارم رو هم بگید . 

همون طور که آقا یا خانم " مـ " گفتند ، تعریف و تشکر از آقایون بعد از کاری که برای شما می کنند ، در اون ها غوغایی به پا می کنه . 

بنابراین جمله دوست دارم رو عملا به شوهرتون بگید و بعد از دوست دارم های عملی اون که به شما میگه ، تعریف و تشکر کنید .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)