سلام و درود 
 می خوام تجربه‌ی خودم رو از گیر کردن در باتلاق خودارضایی و نحوه رهایی از اون رو با شما در میون بزارم تا امیدوارم کمکی به کسانی که مثل خودم در این لجن گیر کردن کنم.

حدوداً ۱۱, ۱۲ سالم بود که برام گوشی خریده بودن با کوشی وارد دنیای جدیدی به نام دنیای مجازی شدم و تو کانال‌های تلگرامی که عضو بودم اولین خود ارضاییم رو ناخواسته انجام دادم و همین جا شروع بدبختیم بود و رفته رفته بیشتر و بیشتر می‌شد تا اینکه خودم رو تو لجن خودارضایی یافتم و هر روزم شده بود فیلم و سریال و آهنگ و کلیپ و فیلم مستهجن و خودارضایی و ...

خیلی تصمیم گرفتم که از این لجن در بیارم اما نمی‌شد، بدجور گیر کرده بودم، هر کاری می‌کردم اما وقتی که آمپر می‌زد بالا انگار یه آدم دیگه ای می‌شدم و دوباره خودارضایی می‌کردم و بعد خودارضایی هم دوباره همون حالت پشیمونی و عذاب وجدان.

تا اینکه به چند تا کار عمل کردم و خدا رو شکر بالاخره از باتلاق خودارضایی کم کم بیرون اومدم الآن آزاده آزادم، این کارها رو به صورت تیتر وار می گم: 


»»»» باشگاه 
قبلن خیلی شنیده بودم که آقا ورزش کنید خیلی خوبه برای ** **** خودارضایی و فلان و اینها اما هیچ کدوم رو باور نمی‌کردم تا اینکه خودم باشگاه ثبت نام کردم و بعداز مدتی دیدم ورزش چه تاثیری بزرگی می ذاره، البته نه هر ورزشی فقط ورزش های سنگین مثل بدنسازی کشتی کارساز هستن، من خودم بدنسازی ثبت نام کردم و بعد مدتی واقعاً اثر خوبی روم گذاشت و دیگه اون آدم منزوی سابق نبودم 


»»»» مزاجم رو سرد کردم
ما کسانی که خود ارضایی می‌کنیم یکی از مهمترین دلایلش اینه که مزاج مون گرمه، و با سرد کردن مزاج خیلی تغییر می‌کنیم کلاً یه آدم دیگه ای میشیم
من خودم پیش دکتر طب سنتی (دکتر عزتی که خودش یه داستان داره که اگه شد بعداً می گم) رفتم و ایشون هم یک سری پرهیزات غذایی داد و من بعد  چند ماه مصرف و پرهیز کلاً یه آدم دیگه شدم، دیگه مثل سابق آمپرم بالا نبود، خیلی سرد شده بودم نسبت به مسائل جنسی، احساس رهایی می‌کردم احساس می‌کردم که خودم هستم نه شهوتم! (کنار مصرف اینها باشگاه هم می‌رفتم) 

بعلاوه تاثیر خیلی خوبی هم روی پوست صورت و جوش و کک و مک داره که خودم جوش صورتم رو هر کاری کردم، قرص راکوتان و داکسی سایکلین و پومادو... هیچ کدوم بدرد نخورد فقط این عرقیات بدرد خورد و تک و توک جوش می زنم فقط جای جوش و قرمزی صورتم مونده که خیلی کم شده

خلاصه حتماً حتماً مزاجتونو سرد کنید و تو دوره سرد کردن مزاج، خرما و فلفل و علی الخصوص فست فود و ماست همراه غذا به هیچ وجه مصرف نکنید.

و در ضمن بگم مصرف این عرقیات و پرهیزات تو یک هفته و یک ماه و اینها بدرد نمی خوره، باید مطور مستمر مصرف کنی حدوداً ۴ ماه یا ۶ ماه که هم گرمیت کم بشه و هم تثبیت بشه.

و در ضمن کار سختی هم نیستش از اینکه باید ۴ ماه یا ۶ ماه مصرف کنید نترسید منم اولش می‌گفتم اوووه تا ۶ ماه کی حوصله داره مصرف کنه ولی وقتی که واقعاً تصمیم بر. ترک خود ارضایی داشته باشی ۶ ماه هم مصرف می‌کنی


»»»» دوری از محرک
آقا جان خود مرد متاهل هم در معرض محرک‌ها  قرار بگیره هم تحریک می شه حالا چه برسه به ما مجردها، پس کنار اون دو کار قبلی هم باید این کار باید رو هم انجام بدید.

ممکنه بگید سخته و اینها اما وقتی که کنار. دو کار قبلی این رو انجام بدید راحت تر می شه ولی اوایل یه خورده سخته (خب هر چیزی سختی خودش رو داره) 

 

»»»» توکل
و کار آخر که باید انجام بدیم توکل به خدا هست همانا که نتیجه و شیرینی کار دست خداست
و این کار هایی بود که من طول دوره ای انجام دادم خدا رو شکر که از کثافت خودارضایی خارج شدم...

حالا کمی با شما درد و دل کنم و دلم رو خالی کنم،  همه ی این اتفاقات از گوشی شروع شد که خانواده م تو بچگی برای من خریده بودن و من با اون گوشی وارد دنیای مجازی شدم و چنان ضرری به من زد که هنوزم که هنوزه نمی تونم جمش کنم، تمرکزم رو واقعاً داغون کرد 
حافظه م رو ...
عمر عزیزم رو که گرانبها ترین چیزه هر آدمه رو با اون گوشی لامصب تلف کردم، لذت طلب شدم، راحت طلب شدم،‌هنوزم که هنوزه اثر اون روزا به وضوح در ذهن من دیده می شه، حتی بعدها هم این اثر در ذهن من باقی خواهد ماند، چون: النقش فی الصغر کالنقش فی الحجر (امام علی ع) 

چیزی که تو کودکی تو ذهن مون می ره تا آخر باهامون هستش،‌و متاسفانه در کودکی در ذهن من همه ش آت و آشغال رفت و این آت و آشغال تا آخر با من خواهد ماند، همه ش هم به خاطر اینه که تو کودکی برام گوشی خریدن!  

و این گوشی که خانواده م برای من خریدن گرچه گله‌ای از اون ها ندارم چون اون ها نمی‌دونستن ولی شما بدونید!  

شما بدونید که با خرید گوشی برای بچه تون آینده‌ی بچه تون چه در دنیا چه در آخرت سیاه می‌کنید! خواهش می‌کنم از پدر و مادرهای عزیز که هیچ وقت برای فرزند کوچیک شون گوشی نخرن!  

شما نمی دونید با خرید گوشی بزرگترین ضرر جبران ناپذیر رو به فرزنتون  می‌زنید، زندگی و آینده ش رو با خرید گوشی تو سن کم تحت تاثیر قرار می‌دید و آینده ش رو سیاه می‌کنید،‌پس خواهش می‌کنم که برای فرزنداتون حداقل تا سن ۱۸, سالگی که خودش به عقل اومده نخرید!!!!! 
درسته شاید بچه تون به پاتون بپیچه که براش بخرید و هر روز گریه و ناله و فلان، اما اون هنوز بچس و نمی تونه مضر و مفید رو تشخیص بده و تحت تاثیر هیجانات هستش!  


 »»»» اگر فرزند تون رو دوست دارید، اگر خیر فرزنتون رو می‌خواهید، اگر در قبال فرزندتون احساس مسئولیت می‌کنید، هیچ وقت در کودکی برایش وسیله‌ی نابودی (گوشی) رو نخرید!  


»»»» و در آخر بگم اون هایی زرنگ هستند که از تجربه‌ی دیگران استفاده کنند نه اینکه خودشون تجربه کنند 


ای کاش خودم این جمله رو زودتر درک می‌کردم
یا حق

"ناشناس"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه) ترک گناهان (۸ مطلب مشابه)