از پاسخ فوتبالیست ها به دشمن تا پاسخ من و شما به دشمن

🔸شب قبل از بازی تیم فوتبال ایران و امارات، بخشی از خیابان‌های دوحه در تسخیر هواداران اماراتی بود که برای تیم ملی ایران کری می‌خواندند و در میان شعارهای فوتبالی، یک عبارت کنایه‌آمیز و عجیب را هم زمزمه می‌کردند: «ایرانی گوش کن، چشمات پر اشک میشه!»
🔹ویدیوی این شعار که با شور و حال خاصی از سوی طرفداران اماراتی سر داده می‌شد و در ورزشگاه نیز از سوی آنها به زبان می‌آمد، به سرعت در اینستاگرام وایرال شد و صفحات ایرانی هم آن را بازنشر کرده و از بازیکنان تیم ملی خواستند که جواب آنها را در زمین بدهند.

🔸با این حال شاید کسی تصورش را نمی‌کرد که ستاره‌های تیم ایران بعد از هر گل، پاسخی صریح و مستقیم به شعار اماراتی‌ها بدهند تا اینکه مهدی طارمی در دقیقه 26 موقعیت تک به تک را تبدیل به گل کرد و بازیکنان تیم ایران به سراغ دوربین رفتند تا جواب اماراتی‌ها را بدهند.
🔹ستاره‌های تیم ملی، رو به دوربین دست خود را به سمت چشمشان بردند و ادای گریه‌کردن را درآوردند و به این شکل پاسخ شدیداللحنی را به طرفداران امارات دادند.
🔹دوستان عزیز؛ 
 انتخابات نزدیک است و دشمن نمی خواهد کشور ما روی آرامش ببیند و مشکلاتش کم شود. او برای دلسرد کردن من و شما برنامه ریزی کرده و می خواهد بین من و شما اختلاف و دوقطبی وجود داشته باشد. بیاییم کمی فکر کنیم آیا در انتخابات شرکت کنیم دشمن گریان می شود یا خندان؟ 
به امید روزی که ما هم مثل طارمی به دشمن پیام بدهیم که چه کسی چشماش پر اشک میشه.

✍️ سعید میرزایی