سلام 

من یه دختر 25 ساله ام که دو ساله عقدم. خیلی تلاش کردم کارم به جدایی نکشه ولی فایده نداشت دارم جدا میشم .

می خواهم بدونم نظر پسرها در مورد دختری که تو عقد جدا شده و از شناسنامه اش اسم  همسر قبلی پاک شده چیه ؟ یعنی حاضرند با همچین دختری ازدواج کنند ؟ دختر رابطه کامل نداشته ، پسرهایی که تو عقد جدا شدند ترجیح میدن با دختری که مثل خودشون جدا شده ازدواج کنند یا با یه دختر مجرد ؟ پسرهایی مجرد سراغ همچین دخترهایی برای ازدواج میرند؟

تو اطراف خودتون چقدر دیدید که یه دختر بعد همچین مشکلی خوشبخت شه ؟ من می ترسم بعد طلاق هیچ وقت نتونم ازدواج خوبی داشته باشم . همسرم در  ظاهر شخصیت معقولی داره بنابراین مردم نمی فهمند من چقدر اذیت شدم . من تصمیم بر طلاق ، توسط مرکز مشاوره تایید شده


مرتبط با طلاق :

بعد از 3 سال جدایی بدون طلاق ، اظهار پشیمونی می کنه

به قاضی چی بگم که زودتر طلاق بگیرم ؟

چطور تو آخرین مرحله طلاق دوباره به زندگی برگردم؟

بعد از طلاق توافقی امیدی برای برگشت دوباره وجود داره ؟

بعد از طلاق ، گوشه گیر و خیالاتی شدم

آیا زندگی بعد از طلاق از زندگی الان من سخت تر است؟

وابستگی شوهرم به من ، بعد از طلاق ادامه خواهد داشت ؟

من بعد از طلاق باید امیدی به ازدواج داشته باشم ؟

کاش نمی شد به این راحتی طلاق گرفت

چرا امروزه تا تقی به توقی میخوره مرد و زن از هم طلاق میگیرن؟

طلاق والدینم تا کی باید باعث تحقیر و سرشکستگی من بشه ؟

بعد از طلاق چی به سر شوهرم میاد ؟

بعد از طلاق همه منو گذاشتن کنار

فکر میکنم چون طلاق گرفتم دیگه نمیتونم خوشبخت باشم

سوال از رجوع کرده ها و یا کسانی که قبل از طلاق آشتی کردند

دنیای بعد از طلاق چقدر بده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)