با سلام

اگه تمرین های قسمت قبلی رو انجام ندادی کامل این قسمت رو نخون چون انجام تمرینات از همه چیز مهم تره همانطور که شما با خوندن کتاب اشپزی شکمت سیر نمیشه با خوندن اینا و انجام ندادنش هم ...

خب اول از همه بهت بگم که از کلمه ی خوش به حالش توی زندگیت استفاده نکن ، این کلمه تو رو در به درت میکنه ، وقتی میبینی یکی خواستگار زیاد داره نگو خوش به حالش ، وقتی میبینی که یکی فلان ماشین رو داره نگو خوش به حالش . چون در ظاهر اینه ولی در باطن تو داری میگی که بد به حال من .

وقتی که میبینی کسی به ارزوش رسیده یعنی تو هم به همون محور نزدیکی فقط باید جذبش کنی .

شما وقتی که در موقعیتی قرار میگیری که کاری رو انجام بدی ذهن شما به حافظه مراجعه میکنه و میپرسه که ایا این کار قبلا انجام شده ؟ اگه جواب مثبت باشه دوباره سوال میپرسه که نتیجه چه طور بوده ؟ جواب میگیره یا اینکه خوب بوده یا اینکه بد بوده ، دوباره ذهن سوال میکنه چرا خوب یا بد بوده؟

اون موقع هست که حافظه هر چی داره رو رو میکنه و یا تو رو بدبخت میکنه یا خوشبخت ، اگه خوب باشه تمام دلایلی رو که شما این کار رو خوب انجام دادی رو برات لیست میکنه و میگه چرا خوب انجام شده و چرا باز هم میتونی دوباره خوب انجامش بدی. و اگه بد باشه برات هزار تا دلیل میاره که تو لیاقت انجام دادنش رو نداشتی و نخواهی داشت.

مطالب این جلسه رو هم در همینجا تمومش میکنم چون تمریناتش خیلی زیاده برای هر جلسه باید یه روز کامل وقت بذاری برای انجام تمرینات و با حس کنجکاوی که بری قسمت بعدی رو بخونی مقابله کنی.

تمرینات :

1- اول باید بنویس که چی میخوای و دنبال چی هستی ؟ ( مثلا یه خواستگار )

 2- باید بنویسی که چرا لیاقت خواستگار داشتن رو داری ؟ ( حداقل 50 مورد و کمتر از این قبول نیست و اگه میتونی 100 تابه چیزای منفی هم فکر نکنو فقط نقاط مثبت رو ذکر کن ) به این فکر نکن که رنگ پوستت .... در عوض به این فکر کن که دستای ظریفی دارم چشمای ..... مو های ........ راست گو هستم صداقت دارم خانوم زندگی ام مادرم داماد دوسته و.....

3- یادت نره باید بنویسی اگه ننویسی ارزشی نداره

مواظب خودتون باشید

"شفق"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مطالب شفق (۲۲ مطلب مشابه)