سلام دوستان

من یه مشکلی‌ دارم اینکه از خود گذشتگی ندارم، جایی که منفعت خودم باشه از اون کوتاه نمیام. البته هیچ وقت به کسی‌ ظلم یا ناحقی نمیکنم ولی‌ از حقم کوتاه نمی‌یام. و این باعث شده که توی خانوادم مشکل داشته باشم من نمی‌خوام کسی‌ را اذیت کنم ولی‌ از حقم کوتاه نمی‌یام و این باعث می‌شه که گاهی افراد خانواده از من ناراحت میشن و میگن تو خیلی‌ مغروری.

همین دیشب سر یه موضوعی من اصلا کوتاه نیومدم در مقابل خواهر کوچیکم و حقم را خواستم و خواهر بزرگم اومد به جای اینکه به کوچیکتره که 15 سالست چیزی بگه میخواست من را وادار کنه که کوتاه بیام و من قبول نکردم و گفتم که ناحق میگی پس عدالت چی‌ شد گفت آره ناحق میگم ولی‌ تو باید کوتاه بیای‌ من هم قبول نکردم و یه مشاجره به وجود اومد بین ۳ خواهر.

من خودم بعدا همیشه ناراحت میشم از اینکه بقیه از دست من ناراحت شن ولی‌ در لحظه کوتاه نمی‌یام البته بعدا هم از اینکه از حقم نگذشتم ناراحت نمی شم فقط از اینکه چرا بقیه ناراحت شدن ناراحت میشم.

می‌خوام کمکم کنید که من بتونم در مقابل اعضای خانوادم کوتاه بیام و از حقم گاهی بگذرم، یه کتابی‌ یه راه حلی‌ یه توصیه ای. چون می‌دونم که زندگی با گذشت زیباست ولی‌ من از حقم نمی‌تونم بگذرم.

ممنون از شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)