سلام

راستش چند ماه قبل یه نفر مدام به من زنگ میزد که من تا دیدم پسره گذاشتم شمارو تو بلک لیست بعد پیام داد تویه تلگرام و خواست باهاش دوست بشم که من گفتم اهلش نیستم و گفت اگه باهام دوست نشی شمارتو میذارم تو سایت مستهجن که من توجهی نکردم و بلاکش کردم یه بیست روزی خبری نبود که دیدم چند نفر بهم زنگ زدن یا پیام دادن واسه دوستی که گفتن که شمارمو از تو یه سایت برداشتن .

خلاصه اینکه من هم دیلیت اکانت کردم و هم خطمو سوزوندم حالا سوال من اینه که میتونم از اون فرد شکایت کنم؟ البته اصلا ازش شماره ای ندارم و حتی نمیشناسمش ولی ادرس اون سایتی که شمارمو گذاشتم رو دارم .

اگه شکایت کنم میتونن کاری کنن و دستگیر بشه؟؟ چند نفر بهم گفتن ولش کن اگه شکایت کنی ابروی خودت میره چون یه دختری ، ولی من که کاری نکردم که هر چقدر فکر میکنم میبینم نمیتونم از کار اون ادم بگذرم و دوست دارم یه جوری تنبیه بشه .

آیا شکایت کردن فایده ای داره یا نه؟ اصلا جرم محسوب میشه؟

ببخشید طولانی شد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سوالات حقوقی (۳۹ مطلب مشابه)