سلام و درود به همتون

یه سوال که نه راستش یه جورایی مشورت میخواستم ازتون. چون از نظراتتون مشخصه اینجا اکثرا باتجربه تر  از من و متاهل و بزرگتر و ... هستین.

من 24 سالمه و نامزدم هم یه دختر خانوم 21 ساله هست . مشکلی نداریم و ایشون هم چادری نیست ولی جلف هم نیس و پوشش معقولی داره. تو محیط بیرون و دانشگاهش هم  با حیا هست ولی مشکل اصلی برنامه ای هس به نام اینستاگرام .

اونجا کلا یه آدم دیگه میشه و از عکس ها و سلفی با دوستاش و  متن های مسخره بگیییر تا عکس از خرید، بیرون رفتن، این کار کردن، اون کار کردن، من و این یهویی من و اون یهویی من و کوفت یهویی و پشت بند اون هم کامنت های دوستاش که گاهی ممکنه یه پسر غریبه کامنت قلب بذاره و یا بگه چه خوشگل و از این جور چیزا.

البته اون کامنتارو پاک میکنه به خاطر من ولی ... تا نذاشتن و نگفتن خوبه، اصلا چیزی هم که نگن همون دیدن خشک و خالی خودش خیلیه.

با پاک کردن این برنامه که موافق نیس میگه میخوایم لحظات خوبمونو به اشتراک بذاریم!ولی به نظر من اصلا درست نیس یه پسر غریبه بخواد صفحه نامزد منو دنبال کنه و یه جورایی حواسش بهش باشه. با چسبوندن شکلک روی عکسش هم موافق نیس، میگه مگه من چه عیبی داره قیافم. فقط تنها لطفی که کرده میگه سعی میکنم کمتر پست بذارم!

آدم سختگیری نیستم ولی خب از این که میبینم کاربرای اینستاگرام در طول روز اونو از من بیشتر میبینن حس خوبی ندارم.

حالا به نظر شما چون هنوز اولش هست آیا اینا دلایل کافی واسه به هم زدن و تموم کردن هست ؟ آخه میترسم بعد ها هم تو موضوعات دیگه بازم حرف خودشو بزنه و هیچ جوره کوتاه نیاد .


مرتبط:

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)