سلام

دوستان من 25 به بالا سنمه و مشکلم اینه که از همه چی مینالم و شاکیم. همش استرس دارم. از زمان مدرسه تا الان که دانشجو ام همین حسو داشتم. جاذب انرژی منفیم و بارها به چیزای بدی که فکر کردم اتفاق افتاده. همه هم اخلاقمو فهمیدن. هیچ جوره هم اصلاح نمیشم.

حتی برا کار هم استرس دارم در صورتی که کار من استرس زا نیس! همش غر میزنم و با خودم میگم بعد از فلان کار از زندگی لذت میبرم ولی ای داد. بعد از مدرسه، بعد دانشگاه، آخر هفته ... 

البته شاکر خدا هستم ولی از لحظات زندگیم خوب استفاده نمیکنم. زمان تفریحم استرس دست از سرم بر نمیداره. ضمنا کلی اهمال کارم و کارامو میندازم دقیقه نود . همش فکر میکنم نمیتونم پایان نامه بنویسم و با اینکه استرس دارم بیخیالش میشم. پیش یه روانپزشک عالیم رفتم گفته مشکل نداری و ورزش و این چیزا رو تجویز کرد اما من واقعا از دست خودم عصبانیم که همش روزای عمرم سر این استرسای بیخود درس و کار میگذره.

جدیدنا خیلی میخوابم و کلا برا زندگیم برنامه ندارم و مسئولیت گریزم. لطفا اگه راه حلی مد نظرتونه بگین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)