سلام‌ دوستان
وقتتون بخیر
من 21 سالمه و با یه آقای 26 ساله حدود یه سال و نیم دوستم، نامزد نیستیم ولی بهم محرمیم ، مشکلات زیادی داریم. 
از اولش بگم که من گذشته ام جالب نبوده و این اقا همه چیزو میدونه چیز پنهونی ازش ندارم اونم گذشته ش بد بوده حتی بدتر از من، ولی وقتی اون وارد زندگیم شد خودش دو سال بود که کارای گذشته شو نمیکرد ( البته به گفته خودش )، میخواست کمکم کنه تا بتونم دختر خوبی باشم زندگیمو تو راه درست ادامه بدم .
بعدش قرار شد مث یه دوست معمولی کنارم باشه تا خوب بشم ولی من متأسفانه خیلی زود بهش وابسته و علاقمند شدم چون من هنوز حس هوس و شهوتمو کامل نتونسته بودم سرکوب کنم .
بعدش از اون خواستم یه دوستی عاشقانه داشته باشیم اونم علاقمند شد من انقد عاشقش بودم همیشه ترس از دست دادنشو داشتم و بخاطر ترسم و وسوسه شدنم بهش خیانت کردم .
البته خیانت نه خودش بهم پیام میداد منم جواب دادم در واقع میتونست کسی دیگه باشه بالاخره خیانت میشد ولی من از علاقه م میترسیدم از رفتنش از تنهایی چون اون همیشه از دوست دخترای قبلیش برام میگفت از اونا تعریف میکرد کم کم اعتماد بنفس منو ازم گرفت همش ترس داشتم که بره با اونا و منو ول کنه .
یه بار دیگه واقعا خیانت کردم همیشه هم بهش شک داشتم با شکام ناخواسته کاری کردم بیکار شد سرمایه ش رفت عصبی شد بداخلاق شد با خیانتم داغونش کردم الان خدا شاهده عقلم سرجاش اومده الان واقعا یه دختر خوبم، حتی نگاهمم سمت کسی نمیره خیلی هم دوسش دارم جوری که یه روزم نمیتونم ازش جدا باشم میترسم از نبودش.
الانم که درست شدم واقعا وفادار شدم سرد شده باهام تند حرف میزنه شک میکنه بهم، وقتی دعوامون میشه راحت ازم میگذره من باید دنبالش باشم تا تنهام نذاره شب و روزم گریه شده اون خیلی خوبه نامرد نیست .
ولی اوضاع رابطمون هر روز بدتر میشه، من‌ میخوام اون تنها مرد زندگیم باشه وقتی میبینمش ارامشی دارم که هیچ جا ندارم جوری که پیششم نمیخوام دیگه برگردم خونمون ولی ‌اون همیشه میگه بزرگترین اشتباهم اینه تو رو دوست دارم زندگیمو نابود کردی.
یه جوری برخورد میکنه انگار فقط من میخوام باهم باشیم انگار بهش تحمیل شدم،خیلی بهم بی‌‌ احترامی میکنه اسمای خیلی بدی روم میذاره توهین میکنه تحقیرم میکنه‌، ولی من اشتباه کردم.
دوستان کمکم کنید چیکار کنم مث اولا بشه باز مهربون باشه رابطمون خوب بشه؟ اصلا درست میشه یا نه؟ تنهاش بذارم بهتره یا باز واسه داشتنش با خودش بجنگم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)