سلام دوستان

من خواهری دارم بسیار خوب و زیبا ،با موقعیت اجتماعی عالی و خوش مشرب و محترم، همه دوسش دارن و بهش احترام میذارن. خواهرم مذهبی هست اما چادری نیست، حجاب کامل داره ولی خوش تیپ و شکیل . تصمیم به ازدواج هم دارن، خواستگار هم داشتن ولی هم کفو نبوده با خواهرم، الان ایشون یه مشکل دارن از نظر من،خودش اصلا بهش فکر نمیکنه، فقط ذهن من رو مشغول کرده ممنون میشم راهنماییم کنید.

خواهر من حجب و حیای زیادی داره، طوری که پیش من که خواهرشم لباس عوض نمیکنه، تو آینه به اندام بدون پوشش خودش نگاه نمیکنه، اندام زیبایی هم داره. در کل حتی خودش شرم داره نسبت به خودش، میترسم توی ازدواج به مشکل بخوره، از خانوما کسی بوده تا این حد؟ که ازدواج کرده باشه و مشکلی با همسرش پیدا نکرده باشه؟ ممکنه بعد ازدواج عادت بکنه راحت تر باشه ؟

نگرانشم و دوس دارم کمکش کنم،من خواهر کوچیکترشم ولی خیلی نگرانشم چون خیلی خانومه و حقش خوشبختیه .

آقایون چقدر میتونید صبور باشید تو این مساله تا خانمتون راحت بشه باهاتون؟ ایشون دوست پسر نداشتن ،خواهان دوستی با ایشون بودن،اما انقدر خواهرم صمیمی نشدن و اگه تشخیص میدادن فرد مناسب ازدواج نیست، ادامه نمیدادن

کتابی چیزی اگه هست معرفی کنید خیلی خوب میشه براشون بخرم که مطالعه کنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)