سلام دوستان

به مدت یک سال و نیم پیش از اقایی که خیلی هم دوسش داشتم جدا شدم چون خونوادم اجازه نمیدادن و نخواستم اون آقا بیشتر از این وابسته بشه و به خاطر خودش جدا شدم.

فکر میکردم برام اسونه، اما مجبور بودم اختلافی نبود که داشته باشیم. همون موقع صورتم پر از جوش های عجیب غریبی شد، که تا امروز آزارم دادن، کلی دارو کلی دکتر افاقه نکرد و جای همشون موند روی صورتم. زیباییم هیچ کم و کاستی نداشت و همیشه زبانزد حرف دیگران بود،اما الان چی به سرم اومده ؟ صورتم پر از چاله و چوله شده و تموم زندگیم رو تحت تاثیر قرار داده .

سعی میکنم کنار بیام باهاش اما نمی تونم،یاد گذشته میافتم که چقدر سرحال بودم و مشکلی نداشتم.اما از روزی که دانشگاه تموم شده و من بیکار توی خونه موندم کلا زندگیم تاریک شده، هیچ سرگرمی هم ندارم چون تو شهر کوچکی زندگی میکنیم. فقط مشغول کنکور و درس کتابم. رفته رفته همه ی زیباییم رو از دست دادم. یک ماه پیش هم خیلی ناگهانی دور چشمم گود شده و سیاه شده ،فقط همینو کم داشتم .

جای اسکارهای صورتم خیلی سطحیه، نمیدونم با لیزر درست میشه یا نه . کسی تجربه لیزر اسکار رو داشته؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

گاهی ام فکر میکنم تاوان پس میدم به خاطر شکستن دل اون آقا،ایشون شش سال به من قول ازدواج داد و عاشق من بودن،اما فقط عاشق بودن ،هیچ کاری نمی‌کردن و خودم مجبور بودم  زودتر یه کاری بکنم .

خیلی افسرده م ...تقصیر من بوده یعنی که دارم تاوان پس میدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)