سلام

من یک دختر 20 ساله ام . خیلی شاد خیلی سر حال . اما مدتی است که در خانواده مان مشکلی پیش آمده که باعث شده من گاهی گریه کنم و غصه بخورم...

از چند ماه پیش متوجه شدم خط اخمی در پیشانی من در حال ظاهر شدن است ... الان هم این خط اخم در پیشانی ام ظاهر شده اما خیلی خفیف است...

من اصلا آدم اخمویی نیستم فقط بخاطر مشکلات پیش آمده خیلی غصه میخورم ... حالا سوالم اینه کسی راهکار خونگی بلده بهم بگه چون خیلی اذیت میشم من فقط 20 سالمه نمیخوام از الان پوستم پیر بشه...

این کرم های ضد پیری پوست کسی استفاده کرده نتیجش چی بوده کمکم کنید خیلی اعتماد به نفسم از دست دادم از همه خجالت میکشم آخه کجای دنیا دختر 20 ساله خط اخم پیشانی داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)