سلام

یک مادرم ، پسری دارم که تازه وارد دوران بلوغ شده . یه مدت رفتار هایی داره که باعث نگرانی من شده ، جدا از پرخاشگری چند وقت پیش که با کامپیوتر کار داشتم متوجه جست و جو های نامناسب پسرم در اینترنت شدم .

تصمیم گرفتم  بیشتر جست و جو کنم انتظار هر چی داشتم جز چیزی که پیدا کردم . چند عکس از من و خواهرام و زن داداشم در وضیعت های نامناسب . خیلی خیلی عصبانی شدم ولی سعی کردم خودمو کنترل کنم ولی همون روز  وقتی از خرید برگشتم متوجه شدم  اون رو در حال خ.ا. دیدم. دیگه کنترلم رو از دست دادم به شدت تنبیه کردمش شب به همسرم گفتم  گوشی رو ازش گرفت و  مودمم رو قطع کرد .

تصمیم دارم به مشاور مراجعه کنم ولی شهرمون کوچیه و همه همدیگه رو میشناسن این رفتارا بعد بلوغ رفع میشه یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه)