سلام

خلاصه و مفید بگم: چه کنم زرنگ‌تر بشم؟ چه در کار خونه چه کار علمی و درسی تنبلیم زیاده. کار خونه منظورم بیشتر نظافت خونه هست و کار علمی هم تحقیق. راهکارهای شما برای تقویت اراده چیه؟

من اهداف علمی و غیرعلمی زیاد دارم. علایق فراوانی دارم. پر از انگیزه زندگی هستم. خیلی خوش فکر و سرشار از ایده ام. نشاط روحی دارم. اصلاً افسرده نیستم. جسمم هم سالمه خدا رو شکر. ولی حال و حوصله پیگیری برنامه ها و اهداف و رویاهام رو چندان ندارم! بیشتر وقتم رو پای اینترنت و موبایل میگذرونم. شایدم اعتیاد دارم به نت!

چه کنم پرانرژی تر و فعال تر باشم؟ بعضی‌ها رو می‌بینم مثل فرفره از این ور به اون ور می‌چرخن و همه کاری رو با هم می‌کنن. حتی با وجود دو تا بچه، هم به درس‌شون میرسن هم به کارهای دیگه. من بچه ندارم. شاغل هم نیستم حتی. اما انرژی کم میارم باز. نقطه ضعف اصلی‌ام همینه. از بقیه خصوصیاتم راضی‌ام کم و بیش.

ممنون از لطف دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)