سلام
از دخترها و پسرهای وبلاگ سوالی دارم و اونم اینکه اگر وارد رابطه عاطفی و عشقی بشن معمولا اون رو با دوستاشون در میون میذارن ؟
خب من یه دخترم که تو زندگیم یه تجربه عاطفی نافرجام داشتم اما صمیمی ترین دوستام هم از اون اطلاعی ندارن چون حس کردم این یه مسئله کاملا شخصیه و علاقه مندی من به یه جنس مخالف به شدت جزو خطوط قرمزم محسوب میشه و دوس ندارم کس دیگه ای از اون مطلع باشه جز خودم.
البته دوستام هم همینطور اونا هم خب یه رازهایی تو دلشون دارن که من ازشون بی خبرم ، البته ممکنه روزانه یه شوخی ها و حرف هایی در حد مزاح کردن در مورد افراد مختلف بینمون رد و بدل بشه اما اصولا در مورد فرد واقعی زندگیمون یا عشق واقعیمون یا آنچه که تو دلمون هست یا تجربه عاطفی که ممکنه در گذشته داشتیم بهم بروز نمیدیم و سعی میکنیم حفظش کنیم .
حداقل آنچه که من در میان هم جنسای خودم دیدم اکثریتشون از صحبت کردن در مورد تجربه عاطفی واقعی یا فرد مورد علاقشون طفره میرن وسعی میکنن درون خودشون نگه دارن!  میخواستم بدونم آیا دخترای دیگه هم این مدلین؟ و هم چنین پسرا هم در مورد تجربیاتشون و نوع رفتارشون در چنین مواردی بگن.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)