سلام دوستان

دارم دیوونه میشم لطفا کمکم کنید

من دختری تقریبا 20 ساله هستم،مشکلم اینه که به شدت دهن بین هستم در رابطه با رفتارم یعنی هر کاری میکنم نظر همه ی اطرافیانمو میپرسم مخصوصا بعد از انجامش، و اگر حتی یک نفر بگه کارت اشتباه بوده همش غصه میخورم و عذاب وجدان میگیریم در واقع دوست دارم همه رو راضی نگه دارم که انفاقا اکثر مواقع عکسش اتفاق میفته.

علاوه بر این خیلی تو گذشته سیر میکنم،همش به اشتباهاتم فکر میکنم و خودمو سرزنش میکنم و قادر به بخشیدن خودم نیستم. خیلی از این اشتباهات و کارها بسیار بی اهمیتن و من الکی بزرگشون میکنم.

واقعا دیگه صبرم لبریز شده،خواهش میکنم کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)