سلام

من یه دختر 21 ساله هستم که دو سال افسردگی داشتم . دوران پر فراز و نشیبی رو گذروندم . حالم خیلی بده ، من یه دوره افسردگی دو ساله داشتم و ظاهرا خوب شد ولی هر چند مدت یکبار برمیگرده، واقعا دیگه خسته شدم احساس میکنم زندگی هیچ ارزشی نداره .

هیچ احساس خاصی نسبت به هیچ چیز ندارم . نه کسی رو دوست دارم نه دلم برای کسی تنگ میشه  همیشه خسته و بی حوصله و بی انگیزه .

واقعا دیگه خسته شدم، حوصله هیچ کس رو ندارم، درس و فعالیت روزانه ام به شدت افت کرده، همش خوابم، احساس ضعف می‌کنم. بعضی ها بهم میگن ازدواج  بعضی ها میگن به خاطر کم خونیه بعضی ها میگن سحر و حادو شدی !

نمیدونم .. واقعا نمیدونم... فقط میخوام از این وضغیت نجات پیدا کنم...دیگه خستم از این زندگی.  تو رو خدا کمکم کنید و برام دعا کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)