سلام

من یه دختر 19 ساله هستم. امسال کنکور ریاضی دادم و اولین سالم بود ... تقریبا 3 سال پیش برای خونواده اتفاق ناخوشایندی افتاد و خاطرات بدی برای هممون درست شد... متاسفانه با اینکه در طول سال خوب خونده بودم برای کنکور  اما ماه آخر یه سری اتفاقاتی برام افتاد که باعث شد تمام اتفاقات و خاطرات بد گذشته بیاد جلوی چشمم و ریختم بهم حسابی تو اون دوران به اون مهمی...

با روحیه داغون رفتم سر جلسه و نتیجه خوب نشد.. انتظار 3 رقمی می رفت که شد 4 رقمی!! اگه به هم نمی ریختم  و رتبم خیلی بد میشد نهایتا طوری میشد که می تونستم مهندسی های تاپ اصفهان رو دیگه بیارم...

از اون جایی که دختر هستم و با توجه به وضعیت مالی نه چندان خوب خونواده تصمیم گرفتم که برم فرهنگیان... ولی از شانس بد اون رو قبول نشدم و مهندسی برق دانشگاه دولتی شهر خودمون رو آوردم...

اگر شبانه بود به خاطر پولشم که شده انصراف میزدم و دوباره میخوندم اما از بس روحیم خراب شده بود جرات نکردم بمونم.

الانم از بس اعتماد بنفسم خراب شده اصلا دلم نمیخواد که برم دانشگاه و درس بخونم... میگن برق و کلا رشته های مهندسی سخته درس هاش .

دلم نمی خواد الکی جون بکنم برای درسام و یه روز به خودم بیام ببینم هیچی از زندگیم نفهمیدم... از لحاظ هوش و استعداد اوکی هستم ولی خونواده اعتماد بنفس و روحیم رو خیلی داغون کردن و به خاطر همین به سال دوم فکر نکردم چون میدونستم از لحاظ روحی اونطور که باید تامین نیستم...

ولی هنوزم ته دلم راضی نیست و احساس بدی دارم... خیلی دلم فرهنگیان میخواست اما نشد که برم... حتی مصاحبم هم عالی بود ولی به خاطر رتبه ام رد شدم .

احساس میکنم من ادم ضعیفی هستم که نتونستم تو شرایط بد ماه اخر گلیم خودم رو از آب بکشم و رتبه ای که باید رو بیارم.

حس آدم ضعیفی رو دارم که باد از هر طرف بیاد به همون طرف می ره و از خودش اراده و اختیاری نداره...

هیچ امیدی به آیندم ندارم... هر چی پول مامان بیچاره ام ار پس اندازهاش خرجم کرد رو فرستادم هوا ... شرمنده خودم و همه شدم..

الانم مطمئن نیستم اگر انصراف بدم و بخوام دوباره کنکور بدم فرهنگیان پذیرش داشته باشه یا نه وگرنه این کارو میکردم... البته من روزانه قبول شدم و اگر بخوام انصراف بزنم 2 سال یه جورایی باید عقب بیفتم و ریسک بالایی داره و نمی دونم باید چی کار کنم؟ نه پول دارم نه پارتی که دلم رو خوششون کنم ونه اعتماد بنفس و روحیه ای برام مونده

خیر سرم استعداد داشتم و تو مدرسه خاص درس می خوندم... از یه ماه قبل کنکور تا حالا کارم شده گریه و زاری.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه)