سلام

من مقدمه چینی بلد نیستم ببخشید بابت این موضوع .

تاسوعا و عاشورای امسال ما رفته بودیم شهر شوهر عمه ام ، بر خوردیم به یه مردی که اومده بود خونه اجاره کنه و هیچ پول پیشی نداشت و داشت با یه کسی که خونه داشت حرف می زد و ما اتفاقی حرفاشون رو شنیدیم .

همسر اون آقا توی تصادف یه سال پیش مرده بود و خودش می گفت که جنگ رفته وقتی خیلی بچه بوده حدود چهارده سال اینا و الان انگاری نمی تونست کاری پیدا کنه و از طرفیم همسرش قالی می بافته و خرجیشون رو می داده .

الان چند وقتی بود که خونه برادرش زندگی می کرد و به اصرار اون دختر  سیزده سالش رو سپرده بود بهزیستی و یه پسر هشت نه ساله هم داشت و برادرش اونا رو هم انداخته بود بیرون ، مرده خیلی ادم کم دست و پا و بی عرضه ای بود می خوام بدونم کسی می دونه چطور می شه کاری برای اینا کرد الان می دونم یکی یه زیر زمین بهشون داده برای دو ماه آدرسشو می دونم .

می خوام بدونم مثلا جایی هس توی بهزیستی که کاری به اینا بده یا خونه ای که دخترشو هم بیاره پیش خودش ؟ یا اگه جنگ رفته می شه بنیاد شهید کمکش کنه ؟

زن عمو باهاش بود و داشت با طرف حرف می زد به بچه چند بار گفت می برمت پیش خواهرتا پسر بچه هم یه جوری بی صدا گریه می کرد که ادم دلش کباب می شد تو رو خدا اگه کسی شماره ای یا راه حلی داره بده .

ما بدبختانه درامدی ندارم ولی از اون روز یه شب درست نخوابیدم همش بچه پیش چشممه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)