سلا

چه راههایی برای پیدا کردن همسر در خارج از کشور هست برای کسی که خودش هم خارج از کشور زندگی میکنه.

یک سری سایت همسریابی مسلمانان هست ولی اونها اکثرا سنی هستند و مهم تر اینکه خیلی خلافکار و آدم علاف و دروغگو دارن به هیچ وجه نمیشه اعتماد کرد و خطرناک هستن.

پیدا کردن همسر از ایران هم قابل اعتماد نیست٬‌چون سوال اصلی اینه که آیا میخواد با من ازدواج کنه یا میخواد بیاد خارج؟ میدونید اکثرا همسر مشکل ویزا و کار کردن پیدا خواهد کرد.

من به یک مرکز شیعی هم تماس گرفتم ولی اصلا جوابم هم ندادن٬‌به نظر میاد فقط برای عقد و پول گرفتن هستن و نه کار دیگه ای٬‌در حالیکه من میدونم مراکز سنی ها در این مورد خیلی فعال و قوی عمل می کنند.

مشکل دیگه اینه که خارجی ها خواهان ارتباط قبل از ازدواج هستند که با اعتقادات من جور در نمیاد٬‌باید یگم متاسفانه بعضی ایرانی ها غرق در فرهنگ خارجی همین را می خواهند.

در کل نمیدونم چه راه شرافتمندانه و حلالی برای این موضوع وجود داره؟ آخرش هم فکر کنم منم مثل بقیه برم دنبال حرام وگرنه باید برای همیشه تنها بمونم.  نمیدونم چرا همه برای حروم زرنگند و حتی بهت کمک میکنن و راه یادت میدن ولی برای حلال هیچکس قدمی بر نمیداره. آخر الزمانه اینه که باید از پاک بودن و اینکه نمیخوای رابطه حرام داشته باشی خجالت بکشی و حتی انگ بزنن که مشکل جنسی داری که تا حالا رابطه نداشتی!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)