سلام خانوده برتری ها کمکم کنید

سن 22 ، انصراف داده از تحصیل ، بی کار و الاف ، دارای خانواده ای که کاملا از لحاظ عاطفی از هم پاشیده ، معتاد به خود ارضایی ، مضطرب و افسرده  ، مثبت بودن  اچ بی اس انتی ژن در خون و مزمن بودن این مشکل .

هیچ کس رو ندارم حمایتم کنه ، دیگه از همه چی بریدم ، زندگی برام فقط گذر زمان شده ، صبح تا شب کارم شده گشتن توی سایت همسریابی شاید بتونم یکی رو راضی کنم باهام ازدوج کنه ولی هیچ کس و هیچ کس حتی جواب هم نمیده.

حتی به خانم های 40 سال به بالا هم پیشنهاد ازدواج دادم ولی به خاطر سن کمم قبول نمی کنن ، من اگه یکی حمایتم کنه بهم توجه کنه حالم خوب می شه میرم سر کار یا درسم رو میخونم ، پدر و مادرم که اصلا به فکر نیستن  ، گریه هم نمی کنم ، مثل یه چوب خشک شدم .

از لحاظ مسایل دینی هم به هیچ رسیدم فکر کنم جام توی داغ ترین جای جهنم باشه ، به خاطر این که افسردگی و گوشه گیری رو از کودکی داشتم دوستی برای خودم انتخاب نکردم و الان کاملا تنهای تنها هستم ، حتی کسی رو ندارم باهاش درد و دل کنم . منظورم یه دوست خوبه .

وضعیت زندگیم مشخص نیست ، انگار دارم روی هوا راه می رم ، بقیه مسائل هم که توی بالا گفتم ، خانواده هم که از لحاظ احساسی صفرن ، خودم حدس می زنم همه این مشکلاتم ارثی باشه ، به شدت نیاز به توجه دیگران دارم ، اصلا این شده برام یه نیاز مثل اب خوردن و غذا خوردن.

هر کاری می کنم تا دیگران توجهشون طرف من جلب بشه ، خدا هم که فکر کنم کلا با من کاری نداره ، هیچ وقت نتونستم توی زندگیم روی یه تصمیم بمونم همیشه نصف و نیمه رها می کنم میرم  .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)