سلام

من یه دخترم یه دختری که هیچ وقت با پسری دوست نبود دختری که حجابش کامل بود دختری که واجباتش کامل انجام میداد ولی دو بار گرفتار گناه شد به خدا شرمسارم نمیدونم چرا این طوری شد دو بار تو چت با دو تا ادم اشنا شدم .

فکر کردم شاید واقعا قصدشون ازدواجه ولی سکس چت کردن بخدا رو سیاهم حرفایی که آزارم میده حتی دیگه از سایه خودمم میترسم بخدا .نمیدونستم قصدشون چیه عکس با حجابم رو یکیشون دید دارم عذاب میکشم اولش اصلا اینطوری نیومد جلو بعد فهمیدم اون حرفای نامربوط رو زد بخدا از خدا خجالت میکشم الان خواستگارامو رد میکنم حس گناه عذابم میده داره دیوونم میکنه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)