سلام

با سوالاتی که افراد تو این وبلاگ مینویسم فهمیدم هر کسی تو زندگیش یه دردی رنجی داره که گاهی باعث میشه از زندگی ببره ... ولی همه میگین صبر صبر صبر .. صبر بعضی وقتا هیچیو درست نمیکنه فقط ممکنه خرابترش کنه ...

چرا همه میگین صبر داشته باش مطمئن باش گره کارت باز میشه ؟ من خواستم صبر کنم تا همه چیز بهتر بشه اما تو زندگیم هیچی بهتر نشد فقط بدتر شد کسی رو که دوسش داشتم و دوسم داشت چون صبر کردم از دستش دادم .

صبر کردم که همه چی بدتر شد ... الان فقط به خاطر اون صبر با اینکه دوسش دارم و دوسم داره نمیتونم باهاش باشم ...صبر بعضی وقتا هیچیو درست نمیکنه ... صبر سرنوشت رو تغییر نمیده ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)