دوستای خوبم سلام

بی مقدمه چند تا سوال یا یه جورایی هم فکری از محضرتون داشتم، ممنون میشم لایق بدونین و نظراتتونو بفرمایید

اول از این شروع کنم، وقتی یه آقا پسری یه اس ام اس دختر خانمی رو ماه ها تو گوشیش نگه میداره و  همون متن ساده و بدون حاشیه دختر خانوم رو چندین و چندین بار میخونه این چه معنی میتونه داشته باشه؟

شما فرض رو بر این بگیرید که این آقا پسر داداش من هستن و این دختر خانم هم تا حدودی آشنا و تا جایی که من ازشون شناخت دارم نه موردی هستن که فیس تو فیس ناز و عشوه کنند نه در پیغامهاشون. حتی خودمم پیغامشونو خوندم و چیز خیلی عجیب و غیر عادی ام نبود. یه متن رسمی و سوال درسی؟!

الان اینکه این آقا همون داداشم چرا چند ماهه این اس ام اسو نگه داشته و هر از گاهی برای بارهای مکرر میخونه برام جای سواله :-؟

سوال دوم در مورد سوال دوستمون بود که فرموده بودن فشار وارد شدن یه آقا پسر نامحرم در خلوت با یه خانم نشون از پاکیشونه آیا؟

روی سوال برام سواله؟ اینکه وقتی شما با کسی نا محرم هستید که این نامحرم میتونه همکلاسی، همکار یا هر کسه دیگه ای باشه حتی در خلوت . چطور پی میبرید که ایشون در فشار هستند؟ وقتی نامحرمه نه میتونه دست بزنه نه حرفی که بشه از رو حرفش استنباط کرد. پس شما چه جوری پی میبرید که ایشون به اصلاح بهتر معذب جسمی یا روحی هستند و یه جورایی تحت فشارن ؟

پیشاپیش از شما دوستای خوبم که وقت میذارید و سوال نه چندان مهمم رو میخونید و نظراتتونو میفرمایید سپاسگزارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)