سلام دوستان
همه ما ناخواسته دچار سحطی نگری شدیم حالا درصد کم و زیاد داره ولی قابل انکار نیست . همه در ازدواج ، شادی، عبادت ، تحصیل، مهربانی کردن و ... فقط ظواهر رو در نظر میگیریم . بدبختی که در میان نسل قدیم نبود هر چند با کاستی ها زیاد . به خدا راحت تر از ما زندگی کردن .
نسل امروز برای خودش با این افکار سحطی مشکل تراشی میکنه عرصه زندگی رو برای خودش تنگ کرده در باب ازدواج که خیلی بیشتر دیده شده عده ای میگن مشکلات اقتصادی یا شغل ولی واقعا اینطوری نیست .
یک پسری که شاغل باشه و حقوق هم بگیره باز دچار مشکل انتخاب هست و هر دختری هم شانس ازدواج نخواهد داشت چون باید خیلی شرایط های زیادی داشته باشه پس این دیدن ظواهر الان بختکی برای ازدواج دخترا شده و بالعکس هم برای پسرها که دخترایی که دنبال ظاهر و مادیات هستن ازدواج رو برای اونها سخت کرده .
در شادی ها هم سحطی نگری داریم شخصی که میره وام میگیره و مراسم آنچنانی میگیره که دو تا فامیل به به بکنن خب این آدم سحطی نگره .
مثالی میزنم یک خانمی که در زندگیش دچار بحران خیانت همسرش شد و همه فهمیدن و مدتی هم قهر تشریف داشتن بعد آشتی بلافاصله ماشین خریدن و فکر میکردن با این موضوع همه چی رو مردم فراموش میکنند البته مردم هم سحطی نگرن .
میگن خب اشکالی نداره وضع مالیش خوبه همه چی ردیف میشه به به چه شوهر خوبی گیرش اومد واقعا الان هر کسی ظواهرش به راهه دنیا مال اونه وگرنه باید قید این دنیا رو بزنه
والسلام.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)