با سلام

مدتی است که این سوالی ذهنم را درگیر کرده ولی واقعا جوابی برای اون پیدا نکردم برای همین دوست دارم نظر کاربران خانواده برتر را بدونم .

این روز ها در جامعه و بالاخص  شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و ... با خانم هایی برخورد داشتم که نوع پوشش این افراد برای من سوال برانگیز بوده ، مخصوصا اینکه خیلی از دختر خانم هایی که در سنین نوجوانی و جوانی قرار دارند و حتی خانم هایی که در سنین میان سالی  و سنین بالا هستند پوشش هایی را دارند که به نظر من اصلا متناسب با شان یک خانم نیست.

البته مسئله من بحث حجاب نیست بلکه این نوع لباس ها اکثرا برهنه و تحریک کننده هستند و بیشتر بر روی نمایش اندام های ج ن س ی تمرکز دارند .

من واقعا نمیدونم که این افراد تصاویر خود را بر روی فضای مجازی منتشر میکنند و یا بدون اطلاع افراد از تصاویر سوء استفاده می شود .

اما مسئله ای که برای من جای سوال دارد این است که آیا واقعا خود این افراد تفاوت میان شیک پوشی یا جنسی پوشی را متوجه نمی شوند ؟

اصلا بحث شیک پوش بودن و اهمیت به ظاهر مسئله ی خوبیست اما چرا برخی از افراد اینقدر بر روی جذب دیگران آن هم با این نوع پوشش ها و بیشتر اندام های ج ن س ی اهمیت می دهند؟

آیا واقعا به دلیل عدم آگاهی افراد و یا ذهنیت متفاوت نسبت به این مسئله چین مسائلی اتفاق میفته و یا افراد با آگاهی کامل جنسی پوشی را ترجیح میدهند؟ اما سوال دومی اینکه چنین افرادی معمولا از برخورد دیگران چه ذهنیتی دارند؟ از اینجور جلب توجه ها چه احساسی دارند؟

این سوال را دوست دارم بشتر خانم ها جواب بدن، اینکه آیا از این نوع پوشش احساس خجالت ندارند و یا اینکه از دیده شون با این پوشش ها؟

من فکر میکردم غالب دختر ها با حیا تر و موقر تر از پسر ها هستند اما چرا این روز ها در بعضی از افراد چنین مسئله ای دیده نمیشود؟

واقعیت اینکه خود من شان و جایگاه یک خانم را بسیار بالاتر از این میدونم که متاسفانه نگاهی ابزاری و یا به دید ج ن س ی به خانم صورت بگیره و از این مسئله بسیار ناراحت هستم که دختران کشورم چرا جایگاه و شان خودشون را تا جلب توجه چشمان ناپاک و دیدی ابزاری پایین میارند ، در صورتی که این مسئله با روح لطیف و پاک دختران هیچ نقطه اشتراکی ندارد در صورتی که تا به امروز حتی در مسافرتی به ایتالیا و چین و کره جنوبی خیلی خیلی کمتر شاهد چنین مسئله ای بودم . شاید در خیلی از کشور ها افراد حجاب و یا پوشش کاملی نداشته باشند اما نوع لباس ها نیز به این شکل نیست .

من به هیچ عنوان دوست ندارم که کوچک ترین جنجالی ایجاد کنم و یا خدایی نکرده به فردی توهین صورت بگیره و یا کوچک ترین ناراحتی پیش بیاد به همین دلیل از دوستان هم خواهش میکنم بدور از جنجال و کوچکترین توهین و یا .... و هر مسئله دیگری به این سوال پاسخ بدن . هم چنین دوست دارم تا نظر خانم هایی با این نوع پوشش ها و نوع دیدگاه آن ها را نیز بدونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه)