سلام

دختری هستم که متاسفانه از ۶ سالگی بدون اینکه بدونم چیکار میکنم خـ. ا. داشتم و تا الان هم ادامه پیدا کرده برای ترکش هر کاری لازم بوده انجام دادم اما جدیدا مشکلی برام پیش اومده معذرت میخوام که صریح بیان میکنم .

به نظرم حساسیت کلیـ...ـسم بیش از حد بالا رفته یعنی با برخورد لباس و حتی وقتی راه میرم واکنش نشون میده.

این خیلی اذیتم میکنه و انگار همه تلاشام برای ترک خـ. ا. بی فایدست حتی تا سه هفته هم تحمل کردم ولی باز به خاطر این موضوع نتونستم خودمو کنترل کنم.

خیلی ناراحتم واقعا افسرده شدم هیچ کاری جز گریه کردن از دستم بر نمیاد . دیگه روم نمیشه با خدا حرف بزنم و ازش کمک بخوام از خودم متنفرم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)