سلام به همگی

مطمئنا خیلی از شما این سوال رو شنیدید که مهمه یا نه؟من خودم یه پسرم که قبلا برام مهم نبود امّا الآن برام یه کم مهم شده.از وقتی تو نی نی سایت میدیدم که خیلی از خانم ها با وجود داشتن همسر و فرزند به عشق قدیمی شون فکر می کنن.

این ها رو از نی نی سایت کپی کردم:

<<من بزرگترین کابوس زندگیم  ازدواجش بود با اینکه خودم ازدواج کردم

وقتی فهمیدم نامزد کرده عکسش رو‌ کنار اون دختره دیدم فقط اشک میریختم>>

<<فکر می کنم یه خواب بوده حواسم رو پرت می کنم. ولی همیشه حسرته. هیچ وقت به همسری که الآن دارم نمی تونم حسی پیدا کنم بعد از این همه سال>>

خب شاید پسرها از این که جای شوهرهای این افراد باشن بترسن..امّا تو همین سایت خیلی ها هم هستن که فراموش کردن. تو این سایت اکثر کاربران زن و دختر هستن. و معمولا راست میگن چون ناشناس هستن.

یه نظر سنجی تو این سایت بود در مورد این که چه کسانی دوست پسر دارن یا داشتن و 52 درصد اصلا سابقه عشق و عاشقی نداشتن.اگه 8 درصد هم توبه کار واقعی باشن میشه 60 درصد که خیلی امیدوار کننده تر از اون چیزیه که فکرش رو بکنید.پس هنوزم دختر پاک پیدا میشه.خیلی هم زیاده..در کل همه چی بستگی به طرف مقابل تون داره و واقعیت تلخ اینه که نباید عشق دوم باشید.عشق دوم بودن بده.سخته.عذابه.پس گذشته مهمه و شما حث دارید تا فیهاخالدون طرف تحقیق کنید.

و  یه حرفم با سه گروه از پسرها و دخترهاست:

1-پسران ل.ا.ش.یه که به دخترهای مردم قول میدن بعد میزنند زیرش و دختر بدبخت رو نابوود می کنن.آه خیلی ها پشت تونه.

2-پسران بچه ننه که به دختر قول میدن بعد به خاطر اینکه مادرشون دختر رو نپسندید ولش می کنن.یا قول نده یا تا تهش وایس.

3-دخترایی که با یه پسر عشق و حال می کنن بعدش به خاطر خواستگاز بهتر کات می کنن.این دخترها معمولا بعد چند ماه فیل شون یاد هندوستان می کنه و زندگی 3 یا حتی 4 نفر رو به گه میکشن.من اگه به جای شوهرتون باشم از گیس آویزون تون می کنم و اگه به جای دوست پسرتون باشم آبروتون رو می برم.قیامتی هم وجود داره.

حق الناس بخشیده نمی شه حواس تون باشه.

حرف آخر. اگه به کسی قول دادید تا تهش بمونید. هم خودتون ضرر می کنید هم اون. اگه پسری به دختری قول داده باید زمین و زمان رو به هم بیاره تا به هم برسن.و اگه دختری قول داده حتی اگه جانی دپ هم اومد خواستگاری شون باید بگن نه.

 

مرتبط با دادن قول ازدواج به دختر:

هر وقت گفتم بیا خواستگاریم گفته نمیتونم

عاشق پسری شدم که میگه چیزی ندارم بیام خواستگاری

پسری که عاشقم شده، ازم خواسته دو سال بهش وقت بدم بیاد خواستگاری

یه پسر با دختری که باهاش رابطه جنسی داشته ازدواج میکنه؟

چطوری به مامانم بگم که عاشق یه پسر دیگه شدم؟

صبر کنم یا رابطه م رو باهاش تموم کنم؟

پسر مورد علاقه م میگه صبر کن، میترسم نیاد خواستگاری

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چقدر میشه به حرف یه پسر 19 ساله اعتماد کرد؟