با سلام خدمت دوستان

رضا پونصد هستم .

با توجه به چند تا پست قبلی که مطرح کردم باید بگم که داستان از این قراره که من تصمیم گرفتم تا آخر امسال یه همسر انتخاب کنم ( البته به هیچکس نگفتم و هر کی بهم می گه چرا زن نمیگیری با خنده و شوخی جواب می دم )

اما مسئله اینجاست که من بسیار دچار سردرگمی هستم و خودم هم نمی دونم چی می خوام! البته چارچوب کلی مشخصه اما تو انتخاب سن، نوع تفکر و رفتار و این که آیا پخته و سنگین رفتار کنه یا بچگانه و ساده و شاد باشه و... دچار یه معضل اساسی هستم ( خواهشنا دوستان نیان برن بالای منبر که دین دار باشه و محجبه کافیه ! دین هر کی به خودش مربوطه. من برام مهم نیست زنم چه دینی داره و پوشش چیه. این به خودش مربوطه. نصف مشکلات کشور ما اینه که همه  می خوان عقاید خودشون رو  بهم تحمیل کنن) و دلیلش هم اینه که من دور و برم پر از دخترای مجرده. تو محل کار، تو فامیل، تو آشنایان، دوستان و... و واقعا نمی دونم باید کدوم رو انتخاب کنم که بعداً پشیمون نشم.

چند هفته پیش با این وبلاگ آشنا شدم دیدیم مکان خوبیه تا شاید بتونم از نظرات دیگران هم آگاه بشم.الان موضوعی که خیلی ذهن منو مشغول کرده  اینه که مسئله تأمین نیاز جنسی چقدر تو انتخاب مردان باید تأثیر گذار باشه؟


من دو تا گزینه دارم که دخترای خیلی خوبی هستن، تحصیل کرده، کارمند هستن با حقوق مناسب و موقعیت اجتماعی بالا، خانواده های خوب و... اما تنها مشکلشون اینه که سنشون بالائه. یکی شون همسن من و 29 ساله. یکی هم 30 سالشه. قبلاً هم که یه پست گذاشته بودم که اتفاقاً واکنش دخترا رو هم به دنبال داشت به همین خاطر بود که من با خودم میگم من که تا این سن دهنم آسفالت شده و این نیاز سنگین رو تحمل کردم، حالا برم یه دختری بگیرم که ...

پس من باید تو عمرم فقط چند سال کوتاه لذت رابطه جنسی رو داشته باشم؟! این ظلم به خودم نیست؟ از یه طرفی هم می بینم اونا چقدر دخترای خوبی هستن و می تونم کنارشون زندگی خوبی داشته باشم. البته باید بگم که من دلم هم برای اونا میسوزه که حالا به هر دلیلی نتونستن ازدواج کنن و به این سن رسیدن و معلوم نیست بعد از این هم بتونن ازدواج مناسبی داشته باشن. بلاخره ما هم آدمیم و دیگران رو هم درک می کنیم اما باید به فکر خودم هم باشم.

حالا سوال من از آقایون و خانم ها اینه که نظر شما چیه؟ من باید چیکار کنم؟ آیا اگه مسئله تامین نیاز جنسی رو ندیده بگیرم و برم با یه دختر همسن خودم ازدواج کنم بعدا پشیمون نمی شم؟

شما آقایون تو انتخابتون چقدر به این مسئله توجه می کنید و چقدر براتون مهمه؟

خانمها نظرشون چیه که اگه تو سن بالا ازدواج کنن و نتونن سالهای زیادی شوهرشون رو از لحاظ جنسی راضی کنن آیا در حق اون مرد ظلم شده؟

نمی دونم شاید اگه شرایطی بود که من از سن کمتر به شکلی نیاز جنسیم رو تأمین می کردم حالا انقدر درباره مسائل جنسی سخت گیر نبودم و انقدر بدن همسرم برام مهم نبود.

در ادامه یه موردی هم فراموش کردم بگم اینه به نظر من ریشه خیلی از طلاق ها اینه که مردا فکر می کنن از لحاظ جنسی به اون چیزی که حقشون بوده و می خواستن نرسیدن و میرن دنبال طلاق یا روابط خارج از خانواده. و من نمی خوام به اون مرحله برسم

مطلب مرتبط :
طراوت و تازگی دختر لزوما مساوی با رضایت جنسی بیشتر نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)