با سلام وخسته نباشید.

من دختر *2 ساله هستم یه خواستگاری دارم 30 ساله ایشون فوق لیسانس حقوق هستند و شغلشون وکالت . در واقع دوست برادرم هستن از طرف زن همکارشون من معرفی شدم ایشون 2 ساله که وکیل شدن و طبق گفته خودشون واسه شروع زندگی فقط میتونن یه خونه رهن کنن اما من از اینده شغلیشون میترسم حالا کجا یه پرونده خوب گیرشون بیاد بخوان درامد چشمگیری داشته باشن از اینا گذشته چیزی که باعث شده منو مردد کنه اینکه طبق تحقیقات جزئی این اقا در یه خانواده پر جمعیت زندگی میکنه خیلی وابسته به مادرشه و  مادرشون تو زندگی خیلی دخالت میکنن و ادم عصبانی هستش و در منزلشون همیشه دعوا هست خواستم نظرتون رو بدونم ایا یه همچین ادمی واسه زندگی مناسب هستش یا نه ؟ در ضمن ما همشهری هستیم و ما یه خانواده 5 نفره البته ما هنوز جوابی ندادیم. البته به جز این یه نفر دیگه هست که وصلت کار هستیم اما خیلی اشنایی کامل نداریم در حد سلام و احوال که پسر این خانواده تا زه وارد پالایشگاه شدن و اون اقا 1 سال از من بزرگتره برای انتخاب این 2 مردد شدم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید انتخاب برام خیلی سخت شده درحدی که میگم اصلا واسه چی باید ازدواج کنم؟


پاسخ :

سلام

ضمن این که به توصیه های دوستان توجه می کنید مباحث ازدواج موفق دکتر فرهنگ رو هم مطالعه بفرمائید .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)