سلام دوستان
من و همسرم هر دو بسیار گرم هستیم و میل بالایی داریم . مشکلی که هست اینکه من با وجود تمایلی که به همسرم دارم اما از رابطه با ایشون خودداری میکنم، چون من دانشجوی پرستاری هستم و وقت بسیار محدودی دارم، البته با برقراری رابطه مشکل ندارم چرا که خواست خودمم هست .

اما من پوست بسیار چربی دارم که برای هر بار غسل کردن باید سه ساعت استحمام کنم و از همه ی کارهام عقب میمونم .

الان یک ماهه که بخاطر این مشکل و وسواسی که در غسل کردن دارم همسرم رو پس زدم و ایشون حتی از من التماس کردن و اخرین بار به شدت مشاجره ، و از هم قهر کردیم. شبش همسرم بهم زنگ زدن و آشتی کردیم ولی فرداش که همو دیدیم باز هم ایشون تقاضا کردن و من خیلی منطقی بهشون گفتم چربی پوست من سخت پاک میشه و من وقت کافی برام انجام غسل ندارم و ... باز هم دعوا و ...

نمیدونم شاید ایشون درست میگن که من وسواس دارم و فکر میکنم پوستم هنوز چربیش کامل پاک نشده و بیخودی دارم خودم و همسرم رو اذیت میکنم .

نکته ای که باید بگم که شاید لازم باشه اینکه من وقتی دستم رو به پوستم میزنم که ببینم چربی کامل پاک شده ، اول احساس چرب بودن نمیکنم اما برای بار دوم در لمس با دستم احساس چربی میکنم .


مرتبط:

انجام غسل ترتیبی در کمتر از 5 دقیقه

در مورد غسل کردن و وضو گرفتن چند تا مشکل دارم

برای غسل، هر قسمت از بدن باید چند دقیقه زیر آب بمونه؟

چند سوال در مورد غسل جنابت

یه آدم معمولی چقدر طول می‌کشه که غسل کنه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام زناشویی (۲۰ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)