سلام

دختری 19 ساله و پاکدامن هستم.در خانواده ای مذهبی رشد کردم که کاملا راضیم. تا الان خواستگاران زیادی داشتم که به دلایل مختلفی مادر و پدرم ردشان کردند. 3 روز پیش که با مادرم به مسجد رفته بودیم خانمی مرا برای پسرش خواستگاری کرد. مادرم با پدرم در میان گذاشت ولی پدرم اجازه خواستگاری ندادند. من از هر لحاظ امادگی ازدواج را دارم ولی روم نمیشه به پدر و مادرم بگم لظفا رد نکنید. مادرم میگوید دیگر نمیتوانیم به مسجد هم برویم و ازون روز به بعد هم نرفتیم/ میخواستم بدونم اگه تنها به مسجد برم و اون خانم دوباره از من شماره منزلمان را بخواهد من چکار کنم؟ من دوست دارم  بظور رسمی با پسرشون اشنا بشم ولی پدرو مادرم...؟ میشه راهنماییم کنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)