دوستان کسی از وام های کارآفرینی تجربه ای داره؟ وام هایی که پولت رو به جای اینکه بریزن توی حساب خودت که وام گیرنده هستی میریزنش توی حساب شخصی که بهت کالا فروخته و به عبارتی فروشنده کالا هست این ها چجورین؟ کسی اطلاعاتی در این مورد داره؟ کمک کنید لطفا. نمی دونم چی به چیه واقعاً. بانک میگه به جای اینکه وامت رو بریزیم به حساب شخص خودت چک می کشیم به حساب فروشنده ای که خودت معرفی می کنی و ازش کالا می خوای بخری. 
خوب الآن سوال اینه که هر فروشنده ای بخوام می تونم انتخاب کنم؟ اصلا فروشنده ها قبول می کنن با چکی که بانک میده بهشون به من کالاشون رو بفروشن؟ دردسری نداره این طور وامی؟ نکنه بانک منو بکنه زیر قسط از اون طرفم یه چک بی محل بده دست طرف. اصلا طرف می تونه اون چک که بانک میده بهش رو نقد کنه؟ در عرض چند وقت می تونه به پول تبدیلش کنه؟ نکنه هی بره و بیاد پولش رو ندن از این طرفم من وام گیرنده بیفتم توی دام بانک؟ واقعاً هیچی از این جور وامها نمی دونم. لطف کنید تجربه شخصی تون رو بگید. کمکم کنید ثواب داره.  
پی نوشت: از طرفی منم آشنایی کسی ندارم که بخوام الکی به عنوان فروشنده معرفیش کنم و بعد که چک رو گرفت پول رو برگردونه به خودم و پول نقدم بیاد دستم. دیدم بعضی ها این کار رو می کنن. من نمی خوام این کار رو بکنم چون آشنا هم ندارم و علاوه بر این خود بانک گفته با بازرس معتبر و فاکتور معتبر و این جور شرایطی بررسی می کنه.
 

مرتبط:

20 میلیون وام با نرخ سود زیر 10 درصد می خوام

وام با سود کم رو در چه بانک هایی می تونم بگیرم؟

بهترین بانک برای وام گرفتن کدام بانک است؟

در مورد سپرده گذاری در بانک و وام گرفتن تجربه ای دارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)