سلام

جوانی 30 ساله هستم با مدرک دکترا و شغل مناسب و صاحب خانه و کاملا آماده ازدواج . از سنین نوجوانی به خارج از کشور مهاجرت کردیم و من دخترهای اینجا رو به لحاظ اختلاف فرهنگی نمی پسندم و دلم میخواد با دختر ایرانی آشنا بشم و ازدواج کنم.

هر چقدر از پدر و مادرم خواهش می کنم اسباب آشنایی و خواستگاری را  در خانواده هایی که می شناسند و مورد تایید هستند فراهم کنند، آنها سرباز می زنند و مخصوصا تاکید دارند که این کار باعث تحقیر شدن آنها ( پدر و مادرم ) می شود.

طرز تفکر آنها طوری است که پیشقدم شدن برای خواستگاری را مساوی تحقیر شدن و سنگ روی یخ شدن می دانند. آنها می گویند مسئله ازدواج تو به ما مربوط نیست و ما برای تو خواستگاری نمی رویم که کوچک نشویم. به نظر شما حق با کیست و من چه باید بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)