سلام

من دختر بالای 30 سال هستم . تا حالا با هیچ پسری دوست و حتی هم صحبت نبودم و روابط دوستی دختر و پسر رو هم قبول ندارم.

بنا به دلایلی قصد ازدواج ( یا بهتره بگم شرایط ازدواج ) ندارم. سوال من اینه که اگر با اقایی که ایشون هم مجرد و قصد ازدواج ندارند بصورت مجازی ارتباط داشته باشم چه اشکالاتی میتونه داشته باشه؟

اصلا همدیگرو ندیدیم .من فقط عکس ایشونو دیدم. و در یک شهر کاملا دور ازمن زندگی میکنن.(بیشتر از 2000 کیلومتر ) حتی این اقا دقیقا شهر محل زندگی منو نمیدونن و من قصد هم ندارم چیزی در این مورد بگم چون نمیخوام این ارتباط حتی بصورت یه لحظه هم واقعی باشه.

ما تصادفا فهمیدیم که تقریبا همکار هستیم و گاهی در زمینه کاری با هم مشورت میکردیم. میخوام صادق باشم برای همین نمیگم که فقط ارتباط ما جنبه کاری داره من تو ارتباطم خیلی وقت ها حس میکنم تکیه گاه محکمیه چون واقعا راهنمای خوبی هستن و شاید از لحاظ عاطفی هم کمی وابسته شده باشم.

فکر میکنم ایشون هم به لحاظ عاطفی همینطور باشند. حدود دو ساله که ارتباط ما هفته ای یکبار و شاید هم دیرتر ماهی یکبار باشه باشه. میخوام بدونم اگه این ارتباط ادامه داشته باشه نه برای مسائل کاری بلکه برای مسائل روزمره، درد دل کردن و بر آوردن نیاز عاطفی همدیگه ایا مشکلی بوجود میاد ؟

لطفا فقط از بعد مذهبی و دینی تفسیر نکنید. میخوام همه جنبه هاش روشن بشه. تشکر میکنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)